ماگ حرارتی Secrets

Wiki Article

لیوان ماگ حرارتی یا ماگ جادویی در انواع بسیار متنوعی تولید میشود که طرح‌های جذابی دارند و برای خوردن هر نوع نوشیدنی مورد استفاده قرار میگیرند، برخی از مدل‌های رایج ماگ جادویی عبارت است از:

در کل لیوانی که رنگش عوض میشود به عنوان ماگ جادویی یا لیوان حرارتی شناخته میشود.

لعاب یک پوشش با سختی بالا و ضخامت کم است که ماگ را تقویت می‌کند و از پر شدن لبه آن جلوگیری می‌کند.

تنها تفاوت در خرید ماگ حرارتی با انواع دیگر به پوشش تیره رنگ روی آن ارتباط دارد که به هنگام گرما و زمانی که یک نوشیدنی داغ مانند چای یا قهوه روی آن ریخته شود محو شده و تصویر چاپی زیر آن مشخص می گردد.

ماگ سرامیکی از پر طرفدارترین ماگ می باشد. از مزیت های ماگ سرامیکی جنس آن است که سالم و بهداشتی بوده و می توان نوشیدنی داغ و آبیموه های خنک را داخل این ماگ با کمترین تغییر دما بنوشید.

یکی از خدماتی که در صنعت چاپ وجود دارد، چاپ تیشرت است. […]

جنس ماگ حرارتی معمولا از سرامیک و استیل میباشد که هنگام خرید باید دقت داشته باشید که جنس مورد نظر از استحکام کافی برخوردار باشد و دارای ترک یا قطر بسیار نازک نباشد.

لیوان ماگ در انواع ساده، دوجداره، دسته دار، درب دار و... طراحی میشوند و بعضی از ماگ ها به همراه قاشق و زیره ی هم رنگ و هم طرح نیز ارائه می شوند که یک ست نوشیدنی کامل را تشکیل می دهند.

شما می توانید بنا به سلیقه و خلاقیت خود با ماژیک های رنگی یا مشکی طرح دلخواه خود را بر روی بدنه ی ماگ نقاشی کنید و ماگ با طرح دلخواه خود را داشته باشید.

سرامیکی: رایج ترین نوع، بادوام، تنوع طرح بالا، قیمت مناسب

قابلیت‌های ماگ حرارتی و غافل‌گیر‌کننده بودنش، اون رو به یه کادویی عالی تبدیلش می‌کنه. مخصوصاً که خیلی راحت میشه هر طرحی رو بهش اضافه کرد و طرف مقابل‌تون تا دیدن منظره رویاییش فقط یه چای فاصله داره. این قابلیت کم‌کم از روابط دوستانه و شخصی فراتر ??????? ????? هم رفته و به سازمان‌ها و ادارت هم رسیده.

به‌طور کلی، لیوان‌های سرامیکی به عنوان ظرفی محبوب و کاربردی در جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به همین دلیل از این ماگ های جادویی برای هدیه به دوستان و آشنایان و یا تبلیغ کسب و کار های مختلف استفاده خواهد شد.

فقط تفاوت آن با ماگ های معمولی در لایه ی بیرونی لیوان می باشد که سطح آن با جوهر مشکی خاصی اکسیده و پوشانده شده است.

Report this wiki page